Продавець Техношоп розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
552 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

вул. Олени Теліги 37, Київ, Україна
+380 (99) 000-67-73
+380 (96) 997-83-34
Техношоп

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно з Законом про захист прав споживача Покупці Інтернет-магазину tehnoshop.in.ua мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу належної якості протягом перших 14 днів з дня його одержання. Доставку оплачує покупець. 1. ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору із споживачем. Для повернення або обміну товару необхідно дотримання кількох умов: • товар не експлуатувався та не має слідів використання, не зазнавав змін; • збережено комплектність товару; • збережено всі ярлики та заводське маркування. 2. ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї. Товар неналежної якості може підлягати обміну або поверненню протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції. Доставка за рахунок продавця. Ви можете повернути або обміняти товар, якщо: - зміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки) і товар не був використаний. Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, всі комплектуючі, а також документ, що підтверджує купівлю товару у нас. ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР ВИ МОЖЕТЕ надіславши нам : 1. Нова Пошта. Поштомат №2 (до 1100 кг) вул. вулиця Богатирська, 11/2, Київ. Гула Степан Васильович, +380990006773 ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ? На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках: • Вироби, пошкоджені або модифіковані • Вироби, мають сліди використання • Вироби належної якості після 14 днів з дня продажу. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Напишіть нам електронною поштою Smartkitchen26@gmail.com або зателефонуйте +380990006773 і ми допоможемо вирішити проблему., ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ Заміна товару або повернення грошей Покупцеві надається протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами поверненого товару. Якщо була попередня оплата товару – повернення грошей відбувається на банківську картку клієнта після того, як ми отримали посилку та перевірили вміст.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner